PAVLA JURÁŠEK

02.09.2020
Ahoj jmenuji se Pavla Jurášek a původně jsem z Moravy, ale už řadu let žiji v Čadci. Na Slovensko jsme se přestěhovali z Irska během mé druhé rodičovské dovolené. Protože jsem tu nikoho neznala a chtěla jsem, aby děti i já měly kamarády, snažila jsem se najít nějakou aktivitu, která by nás spojovala.


Už tehdy jsem znala neziskovou organizaci No Excuse Mom, kterou jsem kontaktovala, abych zjistila jestli na Slovensku nemá pobočku. Toto zapříčinilo mou životní změnu, kdy se z kancelářské myšky stala trenérka.No Excuse MomTuto organizaci jsem objevila ještě předtím než jsem přišla na Slovensko a hledala jsem jestli tu není nějaká skupinka, která by společně cvičila, tak jako v jiných zemích světa. Protože tu žádná nebyla, nabídli mi, abych tuto skupinu začala vést na Slovensku já. To se taky stalo a já začala cvičit s maminkami z Oščadnice a Čadce. Protože jsem se jim snažila co nejlépe pomáhat tak jsem se pustila do dalšího vzdělávání v oboru fitness. 

Udělala jsem si trenérský kurz. Nechodili ke mně jen maminky s dětmi, ale i budoucí maminky a proto jsem se rozhodla rozšířit si vzdělání o cvičení pro těhotné, abych mohla co nejlépe pomáhat ženám kolem. 

Pomohla jsem rozjet další skupinky v Čechách i na Slovensku a zorganizovat střetnutí vedoucích z Evropy, které se odehrávalo v roce 2019 v Praze. Tam přijela i tehdejší manažerka z Francie a samozřejmě i zakladatelka Maria Kang z Ameriky. Díky své práci pro tuto neziskovku jsem dostala více zodpovědnosti za všechny skupiny v Čechách a na Slovensku a byla pozvána na střetnutí vedoucích do Ameriky, kam jsem ten rok na podzim odjela. Během tohoto výletu jsem se zúčastnila našeho team building v San Franciscu, kde jsme společně i cvičili, motivovali se navzájem a já zjistila, že ať už jsme z jakékoliv části světa máme stále stejné potřeby, výzvy i problémy. Po našem team building jsem ještě pár dní zůstala v Americe, abych se podívala na více míst a vrátila se naplněná pozitivní energií a chutí pokračovat na této cestě za zdravým životním stylem.

 Během nastalé situace v roce 2020 jsme v této organizaci pořádali online cvičení, do kterých jsem se zapojila nejenom pro naše skupinky v Čechách a na Slovensku, ale i na naší veřejné celosvětové stránce, kde jsem vedla hodiny jógy v angličtině. Nakonec jsem se stala i evropskou manažerkou a dohlížím i na skupinky v dalších zemích Evropy.

Díky této organizaci jsem vlastně změnila svoji kariéru a začala se zajímat více o sport, fitness a všechno kolem i zdravou výživu. Udělala jsem si následující kurzy, které mě pomáhají rozvíjet se jak fyzicky, tak i v ostatních oblastech života.

1. Trenér/terapeut SPS (SM systému)

2. Cvičení pro těhotné3. Instruktor/učitel jógy

A řada dalších kurzu, které navazují na tyto.


Z kurzů spirální stabilizace páteře mám následující:SPS A, B, C, DHorní/Dolní končetinaHernie disku krční, hrudní, bederníVertebroviscerální vztahySkoliózaČtení MRI, CT, RTG


Jako učitel jógy 200-RYT mohu nabidnout i další typy jógy- Stoličková jóga- Restorativní jóga- Dětská jóga- Meditace- Ayurveda- The Yoga Shred


Trénovat se mnou můžete ve Fym Centre.

Jak na individuálním tréninku nebo na skupinovkách.

Na individuálních hodinách se zabývám především SM systémem, poporodními tréninky včetně problémů s diastází a pánevním dnem, mám i soukromé hodiny jógy/meditace.

Dále pak během skupinových cvičení můžete se mnou vyzkoušet hiit, těhulky, jógu nebo SM systém pro pokročilé.

FYM CENTRE Čadca
Kontakt 0915 713 985
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky