JÁN JURÁŠEK

31.12.2023
Ahoj.

Volám sa Ján Jurášek a spolu s manželkou sme terapeuti SM Systému. 

Moja rodina bola veľmi športovo založená a ja tiež som športoval, kde sa dalo, či už to bolo behanie, plávanie, viacboj alebo lyžovanie. Počas života som vyskúšal mnoho kariér a zistil som, že najradšej pracujem s ľuďmi. 

Ako roky plynuli jedného dňa ma začal bolieť chrbát. Začal som hľadať alternatívnu liečbu a s manželkou sme narazili na SM Systém. 

Už po pár cvičeniach sa mi uľavilo a urobilo sa mi lepšie. Ten pocit, keď som sa zasa dokázal poriadne hýbať bez strachu, že ma pri prudšom pohybe pichne v chrbte, bol neopísateľný. Vtedy som si povedal. Základ úspechu a šťastia je spojiť to čo robíš rád s tým, čo ťa môže uživiť. A tak sme sa s manželkou vydali na dlhú cestu študovania SM Systému na profesionálnej úrovni. 

Od tých časov sme už pomohli veľkému množstvu ľudí od bolestí chrbtice. Veľa ľudí sa vďaka nám a pravidelnému cvičeniu či už doma, alebo tu vo Fym centre pod našim dozorom vyhlo operácii chrbtice. 

Každý krát, keď k nám prídu klienti so správou, že ich už chrbát nebolí, nás nabíja elánom a entuziazmom pomáhať čím ďalej tým viac.

Kurzy SPS (SM Systému):

SPS A,B,C,D,Hernia disku,Skolióza
FYM CENTRE Čadca
Kontakt 0915 713 985
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky