LUCKA

21.10.2023
Hello svet, volám sa Lucia. Môj vzťah k športu začal v detstve, kedy som behávala po ihriskách, hrala basketbal, vozila sa na skateboarde a cez zimu som brázdila zjazdovky na lyžiach alebo snowboarde.. snažila som sa zmysluplne využiť svoj voľný čas. No nikdy by ma nenapadlo, že sa z tohto stane niečo viac ako len koníček. Na šport pozerám komplexne, nieje to len o zdvíhaní činiek vo fitku. Každá aktivita prináša svoju vlastnú radosť a výzvu, svoj vlastný benefit.Aktívne som sa začala cvičeniu venovať v prelome roku 2020/2021. Posledné roky nám priniesli nielen výzvy, ale aj príležitosti. Pandémia nás naučila, aké dôležité je byť flexibilný a adaptovať sa na zmeny. Počas tohto obdobia som nabrala zopár viac kg, ako som mala v úmysle. A tak sa začala moja cesta....Bola som frustrovaná číslom na váhe a odrazom v zrkadle. Môj sen bolo vážiť rovnako, alebo ešte menej než pred pandémiou. Chcela som zmeniť svoj vzhľad, svoju váhu, zmeniť svoje nastavenie mysle. A tak som začala skúšať, učiť sa, ako čo najefektívnejšie zlepšiť kvalitu svojho života.Priznávam, nebolo to ľahké. Zlyhanie, omyly, uberanie sa nesprávnou cestou. Ale chybami sa človek učí..Prišla zmena jedálnička, správne nastavenie kalorického deficitu, kardio v podobe behu, dlhé prechádzky, hiit tréningy – všetky tieto činnosti sa postupne stávali mojou každodennou rutinou. Schudnutie bolo teda mojím hlavným cieľom z mnohých ďalších. Podarilo sa, no stále som mala pocit že nie je niečo ok – aj keď som bola späť na svojej pôvodnej váhe. Jednoducho mi chýbali ženské krivky. A týmto sa začal môj nekonečný príbeh o láske k silovým tréningom, ktorými sa snažím formovať postavu a to takú ako som vždy chcela mať.
Našla som smer, ktorým sa chcem uberať. Z môjho koníčka a pokusu zmeniť svoj život k lepšiemu sa napokon stala vášeň, každodenná rutina sa premenila na disciplínu. Zistila som aj to, že číslo na váhe nieje niečo – čomu by som mala venovať 100% pozornosti.
Najdôležitejšie veci, ktoré som sa naučila sú:- neporovnávať sa s niekým iným – pretože každý sme jedinečný, iný. Dôležité je to, že ideš vpred a robíš niečo pre svoje zdravie a pohodu. - neexistuje rýchly spôsob, ako dosiahnuť úspech po ktorom túžiš. Všetko je to o trpezlivosti, o každom jednom malom kroku, ktorý urobíš. Tvoja energia, tvoja odhodlanosť, tvoja schopnosť postaviť sa výzvam.- pohyb je len viac než len fyzická aktivita. Je to odpočinok, spôsob ako sa vyrovnať zo stresom... Ide o prekonávanie svojich vlastných hraníc, výstup z komfortnej zóny.- cvičením nedosiahneš len krásne zdravé telo, ale aj sebadôveru, lásku k sebe, ale aj silu ktorá sa premietne do tvojho každodenného života.- jedlo je kamoš, tvoje palivo! Bez neho nevieš fungovať, správne nastavenie vyváženého jedálničku je nevyhnutnosťou.- všetko sa odvíja od toho, ako sa zachováš v situáciách keď sa ti nechce. Ak máš chuť na sebe makať, rada ti pomôžem cítiť sa vo svojom tele fajn. Netreba však zabúdať na to, že tréner ti len ukáže cestu ktorou sa máš vydať – pomôže ti. To ako to celé dopadne, máš vo svojich rukách. Buď trpezlivý, rob to pre seba, pre to že chceš. Vo Fymku môžeš využiť možnosť individuálneho alebo skupinového tréningu pod mojím vedením. V rámci individuálneho tréningu ti zostavím tréningový plán, budem sa ti naplno venovať a dohliadať na teba. Ale ak nemáš toľko času, ale chceš si prísť raz za týždeň zacvičiť a spevniť svoje nohy a zadok - byť o krok bližšie k svojmu lepšiemu ja, určite ťa rada uvidím na našej skupinovke.
Verím že to spoločne zvládneme, teším sa na spoluprácu 😊

0940 600 639

FYM CENTRE Čadca
Kontakt 0915 713 985
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky