Martina

01.01.2024
Zdravím všetkých, moje meno je Martina.

Pracujem vo Fym Centre, ako osobná certifikovaná trénerka 1. stupňa.

Ponúkam:- individuálne tréningy so zameraním na posilnenie a tvarovanie postavy celého tela, podporu chudnutia, rozvoj kondície

- X-Body tréningy (EMS systém)

- skupinové tréningy, moja skupinovka sa volá Fit&Form

Športu sa venujem od útleho detstva. Ako žiačka som súťažne robila gymnastiku a karate. Mala som skvelých učiteľov, ktorí ma naučili, že veci nejdú hneď, ale dá sa k ním dopracovať postupne, krok za krokom a chce to systém. Preto vždy svojím klientom radím, aby boli trpezlivý a nevzdávali sa. Netreba mať veľké očakávania. Radšej menšie, o to bude potom väčšia radosť z úspechu.

Neustále som trénovala, hýbala sa, vzdelávala a vďaka tomu sa môže teraz naplno venovať tomu, co ma vždy bavilo. Robiť trénerku a pomáhať ľuďom, aby sa posúvali bližšie k svojmu vytúženému cieľu. Už to, že sa rozhodli prísť do fitka, je prvý krok k úspechu. Každý človek je iný. Čo platí u jedného, nemusí platiť u druhého. 


K svojim klientom pristupujem individuálne. Tréningový plán zostavím podľa potrieb každého.

Ľudia ma vyhľadávajú hlavne kvôli tomu, že chcú schudnúť, pribrať, posilniť určité partie tela, vybudovať svalovú hmotu, zbaviť sa bolesti chrbta, migrény, alebo len zmeniť na chvíľu prostredie, zrelaxovať, odreagovať sa od denných povinností, ukrojiť si chvíľku pre seba, vznikajú nové priateľstvá.

 Aj to sú benefity, ktoré si odnášate.

"Pamätaj, že úspech je odmena za drinu.'' (Sofokles)
Teším sa na teba!0907 544 873
FYM CENTRE Čadca
Kontakt 0915 713 985
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky