MICHAL

15.03.2024

Ahojte. Volám sa Michal a som tréner vo FYM. Môj prístup k tréningu je ako príbeh. Verím, že každý krok, ktorý robíte, má moc zmeniť váš život. Moja vášeň pre šport nie je len o cvičení, ale o úplnej transformácii - tela a mysle.



V mojom portfóliu služieb nájdete tréningy, ktoré sú určené pre všetky typy úrovni:


▪︎ Individuálne tréningy: navrhnuté na mieru vašim potrebám a cieľom, či už chcete schudnúť, nabrať svalovú hmotu alebo zlepšiť kondíciu.

 

▪︎ Kondičné tréningy: vysoko intenzívne intervalové tréningy (HIIT), kruhové tréningy a iné cvičenia, ktoré vám pomôžu spáliť kalórie, zlepšiť kondíciu a posilniť svaly.

▪︎ Skupinové tréningy: Tabata ( streda 16.00 ) a Core tréningy, zábavné a efektívne cvičenia v skupine, vhodné pre všetky úrovne zdatnosti.

 ▪︎ Tréningy pre deti: hravé a náučné cvičenia, ktoré deťom pomôžu rozvíjať motorické zručnosti, koordináciu a kondíciu.


Sám som celoživotným športovcom a pretekám v Spartan Race, takže viem, čo to je makať a prekonávať limity.
Moje skúsenosti a odhodlanie sú tu pre vás, aby sme spoločne dosiahli vaše ciele.
Teším sa na spoločnú cestu ku zdraviu a úspechu!
0915 535 602
FYM CENTRE Čadca
Kontakt 0915 713 985
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky